hulp bij tread view

cinneke

New Member
hoi ik heb een vraag nederlands gaat een beetje makkelijker als ik op een tread ingeschreven sta krijg je een mail als er een nieuwe repley is , nu als ik dat bij mijn forum bekijk kom ik elke keers als er iemand gereageerd heeft op die tread bij het eerste bericht , nu moet iedereen naar beneden scrollen of zelf de 2 3 4 de pagina aanklikken van de topic , Hier bij vbteam is dat niet daar kom je meteen bij het bericht dat geplaatst is en niet boven aan bij de eerste topic , kan iemand me helpen aub ?
dank je
 

Nightvision

New Member
Ik gebruik zelf geen Subscribe op welk forum dan ook. Maar volgens mij gebruiken ze hier op het vBTEAM Forum een speciale mod.

Instant New Thread Notification
http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=141280

Hierbij krijg je als je je op een topic subscribed, een email met info over wat er in de nieuwe reply gepost is. Of de mod al hier op het forum gepost is weet ik niet (ff search gebruiken) zo niet kan je deze link posten in het request forum. Hoop dat je hier wat aan hebt :)
 

cinneke

New Member
he dank je maar dat bedoel ik dus niet ik bedoel als je al een mail krijgt en op de link klikt dan ga je naar die topic maar dan kom je op de eerste post van die topic en hier kom je meteen op het bericht zelf !!
thx
 
Top